از خدا می خواهم


تنهاترین

کسی اینجا نیست؟!

من از خدا خواستم به من توان ونیرو دهد

و او بر سر راهم مشکلاتی قرار داد تا نیرومند شوم.

من از خدا خواستم به من عقل وخرد دهد

و او پیش پایم مسائلی گذاشت تا آنها را حل کنم.

من از خدا خواستم به من ثروت عطا کند

و او به من فکر داد تا برای رفاهم بیشتر تلاش کنم.

من از خدا خواستم به من شهامت دهد

و او خطراتی در زندگیم پدید آورد تا بر انها غلبه کنم.

من از خدا خواستم به من برکت دهد

وخدا به من فرصت های داد تا از آنها بهره ببرم.

من هیچکدام از چیزهای را که از خدا خواستم،دریافت نکردم

ولی به همه ی چیزهای که نیاز داشتم،رسیدم.

                



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:,ساعت 14:21 توسط rasoul yarali| |


Power By: LoxBlog.Com